Pagina's

09 februari 2010

Binnenlaten Somaliers is fout.

Zo hoor ik dat de Somalische bevolkingsgroep vol zit met criminaliteit, boerka en slecht presterende leerlingen.

Mijn herinnerings-chip ging zoemen. Duizenden en duizenden worden maar binnengelaten. En nog meer komen er. Volgens het EHRM is er een beschermingsplicht voor vluchtelingen doch ons gezond verstand kan niet begrijpen waarom wij een kostbare ellendeplicht moeten ondergaan. Wie had het zovele jaren geleden niet over oorlogsmisdaad in vredestijd? Ik hoor zijn stem nog, sonoor, iets ijdel en parmant. Toen vond ik hem: het is Bas de Gaay Fortman geweest, telg uit een patriciërsfamilie. Hij leeft nog!

1 opmerking:

  1. Dries Van Tichelt10 maart 2010 om 02:30

    Neemt u me niet kwalijk dat ik een reactie plaats die niets met de inhoud uw blogpost te maken heeft, maar ik vond geen andere manier om u te bereiken. Het betreft uw reactie op de firefox extensie "Trackmenot".

    U schreef: "Google did ban my IP after five months TMN-working on two browsers, Firefox and Netscape, they did believe me a botnet terrorized them".

    Er zijn twee mogelijke verklaringen hiervoor: de query frequency in de opties van uw Trackmenot stond te hoog (het maximum is 30 queries per minuut, zeer snel dus). Dit is een risico waarvoor beter gewaarschuwd moet worden in de documentatie, vind ik. In dit geval lost u het probleem op door de frequentie op een veilig niveau te plaatsen (10 per uur, bv.)

    Een andere verklaring is dat de RSS feeds geen zoektermen hebben kunnen leveren - dit is mij ook ooit overkomen - waardoor Trackmenot constant hetzelfde korte stukje code als term naar Google stuurt, bij gebrek aan beter materiaal. Dit lost u op door de extensie te verwijderen en opnieuw te installeren, waardoor de standaard RSS feeds opnieuw bruikbaar worden.

    U kan me hierover bereiken op dries.van.t@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen