Pagina's

26 november 2013

Huishoudbeurs te Amsterdam met de lelijkste wijven van Holland

Hyves Vrijheid van Mening 19 feb 2010, 23:00
 
Pfff, vanaf zes uur 's avonds op de Huishoudbeurs te Amsterdam, ik liep van huis naar de RAI, wandelde nog even door de Scheldestraat en was aardig koud geworden. Binnen druk, drukker en drukst, struikelde over de vervloekte boodschappenwagentjes van de bezoekers, botste links en rechts, moest mijn pas versnellen om op tijd iemand te ontwijken en knarsetandde als iemand naïeverwijze midden op het voetpad lekker ging staan wachten en staren.

Dan de bovenhal met culinair festijn, etende mensen uit allerkleinste bakjes, gulzig en vraatzuchtig. Daar was het zó vol dat je werkelijk geen adem kon halen. Mij niet gezien, ik ga nog niet extra wachten op een hapje, anderen komen en staan ervoor.
Terug naar hal 01.546 alwaar ik zigzaggend eindelijk de stand van Bamix vond. Hier kocht ik deze schitterende staafmixer die mijn keukenkokkelrellen voor vele jaren zal perfectioneren!

En dan de mensen, het zijn de lelijkste huishoudwijven die ik ooit gezien heb, met geen pen te beschrijven.

Maar ik heb mijn gewenste staaf, dan ben ik weer blij en steek een sigaar op na, want langer houd ik het in een mensenmassa niet uit, ruim anderhalf uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten